Kriz sonrası büyük firmaların reklam bütçelerini kısmasıyla düşen fiyatlar KOBİ'ler için fırsat oldu.
Reklam sektöründe durgunluk rüzgârı estiren kriz, girişimci Küçük ve Orta Boy İşletme (KOBİ)'ler için fırsat oldu. Büyük reklam firmalarının tasarruf tedbirleri doğrultusunda reklam bütçelerini kısmasıyla yarı yarıya düşen fiyatları fırsat bilen girişimci KOBİ'ler çeşitli reklam mecralarının yeni ve dinamik aktörlerine dönüştü. Ufo, Alf, Şahin Sucukları, Özsüt, Nazo, Karaca, Bolulu Hasan Usta, Zavoli, Pronet, Karaca, Muratbey Peynirleri ve Kemal Kükrer krizi fırsata çevirerek yeni reklamverenler arasında girdiler.
Reklamcılar ise bu yeni aktörlerden hayli memnun. Kriz dönemlerinde büyük firmaların reklam konusunda daha tasarruflu davranma eğilimine karşılık KOBİ'lerin krizin kendilerine sunduğu avantajları iyi kullandığını söyleyen Reklamcılar Derneği Başkanı Cem Topçuoğlu, "Bu tür eğilimler hem sektörü olumlu etkiliyor hem de fiyatına ve ürününe güvenen KOBİ'ler kendilerini ifade etme şansı buluyor" dedi.
Kaynak:radyocuyuz.com